محور کاشمر-نیشابور بازگشایی شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحات مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد در خصوص تخلیه چند منزل در خیابان هاشمیه ٩٣ مشهد دستور تخلیه منازل به ساکنان هاشمیه ۹۳ در مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم توضیحات فرماندار مشهد در رابطه با میزان ونحوه پرداخت خسارت سیل به آسيب ديدگان + فیلم سرویس‌دهی مترو مشهد تا ساعت ٢۴ | شهروندان از رفتن به تفرجگاه‌ها خودداری کنند (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماموریت استاندار خراسان رضوی به دستگاه‌ها برای خسارات سیل هشدار مدیریت بحران خراسان رضوی: مردم مشهد از رفتن به ییلاقات طرقبه شاندیز اکیدا خودداری کنند هشدار هواشناسی مشهد و خراسان رضوی؛ بارش‌های شدید در آینده هم تکرار می‌شود (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال محدودیت‌های احتمالی تردد برای بارش باران طی روز‌های آتی در مشهد بنیاد مسکن: گروه‌های ارزیاب برای برآورد خسارت در محلات حادثه‌ دیده ناشی از سیل به محل اعزام می‌شوند ترافیک و کندی حرکت در پل انقلاب مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) روند خدمت‌رسانی شهرداری مشهد به شهروندان سیل زده ادامه دارد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای یخچال و تلویزیون به خانواده‌های نیازمند آسیب‌دیده از سیل مشهد فرماندار مشهد: بارش سیلابی مشهد در ۵۰ سال گذشته کم سابقه بود ۳۰۰ پاکبان در ۳ شیفت مسیر‌های منتهی به حرم مطهر را پاکسازی می‌کنند + عکس آماده‌باش ۵۰۰ آتش‌نشان در مشهد تا روز یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرویس‌دهی منظم و فعال پایانه‌های مسافربری مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت عزل مدیر بحران شهرداری مشهد چه بود؟ (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم فرماندار سرخس: ۶۰ میلیون مترمکعب سیلاب مشهد از مرز‌های شمالی خارج شد ۴ نفر از یک خانواده ۵ نفره در روستای آلما جوق فریمان قربانی سیل شدند (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آبگرفتگی شدید در محور مواصلاتی روستای سلطان آباد خراسان رضوی (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

انتقال زندان مشهد به کجا رسید؟

  • کد خبر: ۱۷۵۰۴۹
  • ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷
انتقال زندان مشهد به کجا رسید؟
شهردار منطقه ۱۱ مشهد گفت: هنوز در خصوص زندان مرکزی مشهد توافقی به صورت رسمی بین شهرداری و مسئولان زندان اتفاق نیفتاده و کار براساس بودجه‌های دولتی پیش می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی عرفانیان گفت: شهرداری منطقه ۱۱، ۱۵۳۶ هکتار مساحت دارد و در جنوب غربی شهر مشهد قرار گرفته است. محدوده جغرافیایی منطقه ۱۱ از شمال به بزرگراه امام علی (ع)، از شرق به بزرگراه و میدان آزادی، از جنوب به میدان آزادی و بلوار وکیل‌آباد تا تقاطع بلوار نمایشگاه و از غرب به بلوار نمایشگاه تا تقاطع با بزرگراه امام علی (ع) منتهی می‌شود. طبق آخرین سرشماری سال ۹۵ جمعیت این منطقه ۲۰۰ هزار نفر بوده است.

او با بیان اینکه از شاخصه‌های اصلی شهرداری منطقه ۱۱ قدیمی‌ترین پارک شهر مشهد، پارک ملت است، افزود: این پارک شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی زیادی را در خود جای داده است. یکی از کریدور‌های ورودی شهر مشهد از شمال کشور و شهر قوچان در این منطقه قرار دارد و یکی از مسیر‌های اصلی با ییلاقات شهر مشهد و مسیر گردشگری در شهر است.

شهردار منطقه ۱۱ مشهد ادامه داد: زندان مرکزی شهر مشهد که به معضلی برای شهر تبدیل شده نیز در این منطقه است. بوستان چهل‌بازه هم در این منطقه قرار دارد، اما در حال احداث بوده و تکمیل نشده است. شاخصه دیگر بوستان مادر و کودک در انتهای بلوار امامت بوده که دو سال از بهره‌برداری آن می‌گذرد و بوستانی کاملا تخصصی برای مادران و فرزندان است.

عرفانیان بیان کرد: رویکرد شورای ششم، خدمات بیشتر در حاشیه شهر است، بنابراین مناطقی مانند مناطق ما که برخوردار حساب می‌شوند، از نظر اعتباری مقداری تعدیل شده و بیشتر هزینه‌ها به سمت حاشیه شهر سوق داده می‌شود، بنابراین آهسته قدم برمی‌داریم تا حداقل خدمات را انجام دهیم.

او با اشاره به اینکه در منطقه ۱۱ از نظر ساخت‌وساز شهری استقبال زیادی می‌شود، تصریح کرد: این منطقه از نظر قیمت زمین جزو مناطق برخوردار محسوب می‎‌شود و موقعیت شهری موجب استقبال شهروندان شده است. در بافت منطقه بیشتر ساخت‎‌وساز‌ها مسکونی بوده، اما در حاشیه منطقه ترکیب تجاری و مسکونی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->